piątek, 26 września 2014

#12 Opłacało się czekać- Juan Mata!!!!

Witam Was po baaaaaaardzo długiej przerwie! Dzisiaj, gdy zrezygnowany brakiem nadziei na autograf, nagle mama mówi, że coś przyszło. Ach, ta euforia... Ale kogo interesują moje przemyślenia. Przejdźmy do autografu. Juan mata to hiszpański piłkarz, pomocnik Man. Utd. i reprezentacji Hiszpanii, z którą zdobył mistrzostwo świata ( 2010 ) i Europy ( 2012 ) . Pisałem na dobrze wszystkim znany adres Manchesteru. Jeżeli ktoś nie wie, odsyłam do postu z RvP http://grafymichala.blogspot.com/2014/08/4-brazowy-medalista-mundialu-robin-van.html

Pozdrawiam i proszę o komentarze, zarówno pozytywne, jak i negatywne jeżeli ktoś ma taką wolę :)

Michał J

P.S. Posty będę umieszczał głównie w piątek lub  sobotę.

20 komentarzy:

  1. Gratulacje !

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje też dzisiaj dostałem jego podpis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się podlizałem i pisałem po hiszpańsku :)

      Usuń
  3. Gratuluję :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć !
    Chciałam Cie zaprosić na mój blog na, którym to znajdziesz między innymi kolekcję moich autografów. Jeśli chcesz możemy się informować o nowych postach, dodać do linków i obserwować swoje blogi. Pozdrawiam blizejgwiazd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Autografu :))
    IRC potrzebne czy nie ?-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na szczęście nie potrzebny :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu, możecie pytać o wszystko :)

      Usuń