wtorek, 5 lipca 2016

#24 Michał powraca! - Międzyzdroje cz.1: Katarzyny Pakosińska i Skrzynecka


Witajcie po niemal rocznej przerwie! Jakoś natchnęła mnie motywacja żeby do was wrócić (jeżeli w ogóle ktokolwiek to czyta :P ). Przez  najbliższe kilka notek mam zamiar opisywać zdobycze i wrażenia z Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach. Byłem już tam po raz kolejny i serdecznie polecam każdemu kolekcjonerowi, aby z początkiem wakacji tam się udał. Przez cały rok nie mam tyle zdobyczy co przez te 4 dni. A teraz o Kasiach. Panią Pakosińską spotkałem bardzo późnym wieczorem, już praktycznie zbierałem się do pokoju aż nagle ona wyszła! Mówiła, że jest bardzo głodna, aczkolwiek podpisywała wszystko i robiła sobie z każdym zdjęcia. Bardzo miła osoba! Z Panią Skrzynecką wiąże się poniekąd podobna historia. Już miałem iść na obiad, wychodzę z MDK i w drzwiach mijam się z nią! To jest właśnie bezcenne doświadczenie z Festiwalu - stanąć twarzą w twarz z postaciami z ekranu. Jurorka "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" jest również miła, jednakże nie chciała podpisać mojego zdjęcia, na którym widniała jako Shakira :/ . Autografy na obrazkach to tylko jedne z kilku, które zebrałem od Kaś. Resztę chętnie sprzedam, można się ze mną targować :D .
Pozdrawiam,
Michał J

4 komentarze: